خانه>وبلاگ>شناخت منطقه 9>مرکز خرید معین مال

شناخت منطقه 9

۱۴۰۳/۲/۲۶
2550
مرکز خرید معین مال

مرکز خرید معین مال

تهران با توجه به گستردگی که دارد، دارای مراکز خرید و مجتمع های تجاری بسیاری است. یکی از این مراکز خرید، مرکز خرید معین مال است. ما در این مطلب میخواهیم شما مخاطب عزیز را با این مرکز خرید آشنا نماییم.

آشنایی با معین مال

معین مال در سال 1390 در غرب تهران و در محله آزادی تهران افتتاح شد. محله آزادی از مناطق قدیمی و پر جمعیت منطقه 9 تهران است. معین مال با هدف ارائه کالاهای ایرانی با کیفیت شروع به فعالیت نمود. شعار این مرکز خرید "معین مال حامی نشان ایرانی" میباشد. در این مرکز خرید هم مانند بسیاری از مراکز خرید انواع فروشگاه ها وجو دارد، این فروشگاه ها عبارتند از فروشگاه پوشاک، فروشگاه عینک، عطر و ادکلن، فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی، فروشگاه کیف و کفش، ساعت، فروشگاه لوازم خانه و آشپزخانه، گالری جواهرات و زیورآلات مشغول به فعالیت هستند. البته که در این مرکز خرید اتاق فرار و دیگر مراکز تفریحی ازجمله سینما نیز وجود دارد.

امکانات مرکز خرید معین مال

شما در این مرکز خرید میتوانید امکاناتی نظیر کافی شاپ، آسانسور، پله برقی، سرویس بهداشتی، فودکورت، پردیس سینمایی و پارکینگ مجهز را در دسترس داشته باشید. مطمئنا در شهر شلوغ و پر ترافیک تهران وجود پارکینگ برای مراکز خرید یک مزیت بزرگ محسوب میشود، خوشبختانه معین مال مجهز به پارکینگ بسیار خوبی است. پارکینگ این مرکز خرید در 5 طبقه و با ظرفیت 700 خودرو در خدمت مشتریان عزیز است. شما میتوانید از طبقه منفی 2 تا طبقه منفی 6 از پارکینگ این مجتمع استفاده نمایید. بطور خلاصه امکانات تفریحی معین مال عبارتند از:

  • فود کورت و کافی شاپ
  • پردیس سینما معین مال
  • خانه بازی معین مال
  • اتاق فرار

پردیس سینمایی معین مال

پردیس سینمایی معین مال در 10 تیر 1400 به شکل آزمایشی فعالیت خود را با نمایش فیلم دینامیت شروع کرد و چند ماه بعد با نمایش فیلم گربه سیاه فعالیت این پردیس به‌طور رسمی شروع شد. پردیس معین مال در طبقه 2 این مرکز خرید واقع شده است و در 3 سالن و 290 صندلی و در چندین سانس فیلم های روز سینمای ایران را اکران میکند.

فودکورت معین مال

یکی از امکانات خوب که در معین مال وجود دارد، فودکورت و کافی شاپ معین مال است. کافی شاپ معین مال با فراهم کردن فضایی داخلی و بیرونی دنج توانسته اوقات خوشی را برای مراجعین رقم زند. فودکورت آن نیز دارای منوی خوشمزه ای میباشد. برخی از غذاهایی که در این فودکورت ارائه میشود عبارتند از:

  • ماشروم برگر
  • برگر فرانسوی
  • پیتزا پستو (آمریکایی)
  • پیتزا مخلوط (آمریکایی)
  • پیتزا بیف چیز (آمریکایی)
  • پیتزا استریپس (ایتالیایی)
  • پیتزا فیلادلفیا (ایتالیایی)

آدرس و ساعت کاری معین مال

ساعت کاری مرکز خرید معین مال به این صورت است که، فروشگاه‌های این مرکز خرید هر روز از ساعت 10 صبح شروع به فعالیت میکنند و تا پایان روز در ساعت 23 در حال خدمت رسانی میباشد. شما میتوانید در همه روزهای سال به جز تاسوعا و عاشورای حسینی از این مرکز خرید دیدن نمایید.

آدرس مرکز خرید معین مال: تهران، خیابان آزادی، میدان استاد معین، ابتدای خیابان استاد معین

دسترسی به معین مال

شما میتوانید با استفاده از بی آر تی خود را به ایستگاه استاد معین در محله آزادی برسانید و سپس به مرکز خرید معین مال بروید. اگر هم قصد دارید از مترو استفاده نمایید، باید از خط 4 متروی تهران استفاده کنید و خود را به ایستگاه استاد معین برسانید و از آنجا به معین مال بروید. شما میتوانید برای رفتن مرکز خرید معین مال از ایستگاه های تاکسی آزادی نیز استفاده نمایید.

ساخت مرکز خرید معین مال در سال 1389 و در 4 طبقه تجاری و 5 طبقه پارکینگ استارت خورد و بعد از یکسال افتتاح شد. این مرکز خرید در منطقه 9 تهران قرار دارد و در نزدیکی برج آزادی، استادیوم آزادی، فرودگاه مهرآباد میباشد. منطقه 9 یکی از شلوغ‌ترین و قدیمی‌ترین مناطق پایتخت میباشد. ما در این مطلب سعی نمودیم تا شما را با مهم‌ترین ویژگی ها و امکانات معین مال آشنا نماییم.

ارسال نظر

ارسال
polygon

مقالات مرتبط