خانه>وبلاگ>مقالات و نکات آموزشی>بازار مسکن مناطق ۹ و ۱۰ تهران
۱۴۰۲/۱۱/۱۱
3360
بازار مسکن مناطق ۹ و ۱۰ تهران

بازار مسکن مناطق ۹ و ۱۰ تهران

بررسی قیمت آپارتمان در مناطقه 9 و 10

مناطق ۹ و ۱۰ تهران واقع در محدوده جنوب و جنوب غربی شهر را از آنجا که هم ساخت و ساز و عرضه آپارتمان‌های نقلی و کوچک‌متراژ در آنها پرتعداد است و هم قیمت مسکن در این نواحی کمتر از میانگین قیمت مسکن در کل شهر است، می‌توان به‌عنوان کانون عرضه آپارتمان‌های قیمت‌ مناسب در بازار مسکن معرفی کرد.

منطقه 9 و منطقه 10 تهران به لحاظ جغرافیایی پایین‌تر از خیابان انقلاب واقع شده‌اند، محوری که شهرتهران را به دو نیمه شمال و جنوب تقسیم می‌کند.

سکونت در منطقه 9 و 10 تهران

بافت قدیمی منطقه 9 و 10 تهران

این دو منطقه به دلیل سطح قیمت مناسب از یکسو و نوسازی بافت‌های قدیمی در قالب آپارتمان‌های نقلی از سوی دیگر، همواره یکی از انتخاب‌های خانه اولی‌ها بوده است.

به ویژه در شرایط کنونی که شماری از خانه اولی‌ها صرفا برای استفاده از تسهیلات خود در موعد مقرر ناگزیر به خرید آپارتمان متناسب با سطح بودجه فعلی خود هستند، هرچند ممکن است آن را برای سکونت انتخاب نکنند.

در این دو منطقه به سادگی می‌توان آپارتمان نوساز زیر این سطح قیمتی جست‌وجو و خریداری کرد و این موضوع بر مزایای مناطق مذکور افزوده است. دسترسی قابل قبول به مرکزشهر نیز از دیگر امتیازهای این دو منطقه نسبت به سایر مناطق قیمت‌مناسب پایتخت است. جهت خرید و سرمایه گذاری آپارتمان در منطقه 9 تهران به مشاورین لشگری مراجعه کنید؛ مجموعه لشگری باتوجه به سابقه درخشان خود در مناطق 9 و 10 تهران میتوانند به خوبی شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

ارسال نظر

ارسال
polygon

مقالات مرتبط